se dagbog1 se dagbog 2  Se dagbog sommer03 Se dagbog vinter03 Se dagbog efterår02  se dagbog sommer 02  Se familien forår03 Se billeder børnehaveklasse Se dagbog til dec 2003  Se dagbog forår 2004

se dagbog efterår 04  Se dagbog forår 2005 Se dagbog efterår 2005  Se dagbog efterår 2005 Se dagbog forår 2006 Se dagbog efterår 2006  se dagbo forår 07 se dagbog efterår 07   se dagbog forår 08

Se dagbog efterår2008 Se ny dagbog

Sidst opdateret d. 27-06-08

Jeppes juletegning og årets juletræ..

Se Dagbog fra d. 1/8 07   Læs om sommerferien i Skotland

26/6 Mor var til coachmiddag, og Jeppe var hos Benjamin. Vi andre hyggede hjemme med Lasagne.
25/6 Vi hyggede alle hjemme - vi var i byen og købe ind til ferien i udsalget og spiste mad på torvet.
24/6 Jeppe legede hos Rasmus, og far lavede sommerdans i KBH.
23/6 Vi holdt skt Hans hjemme med morfar og mormor og grillmad og jordbær med is. Så var vi nede på Tue mark til Skt Hans  tale og bål. Jeppe var hurtigt væk sammen med Kasper og Rasmus og Rosa og Mira fra klassen.
22/6 Vi spiste morgenmad sammen (Hella havde bagt boller) og mor og børnene gik ud til Ninas naturcafe. Far trænede med Nordfolk
21/6 Vi holdt skt Hans sammen med Jacob og Berit og Henrik og Nina og Bjørg. Børnene legede dejligt nedenunder, og vi voksne hyggede i udestuen. Vi grillede og spiste spare ribs indendørs, børnene lavede en  flot heks, som blev brændt af på bålet på bålpladsen. Der blev sunget til kl næsten 12, og så blev børnene puttet, mens vi voksne så billeder fra par-tour.
20/6 Jeppe cyklede til skole med mor. Far sagde tillykke til årets første student. Signe Marie var til fest i Petras hus.
19/6 Signe Marie var i DGI-byen og svømme med klassen. Jeppe cyklede til skole.Mor var ude med cykler til arbejde. Signe Marie bagte hindbærsnitter til skolen.
18/6 Signe Marie var til fødselsdag hos Linnea. De var i svømmehallen. Vi var alle til informationsmøde hos spejderne om ture. Bagefter grillede vi dernede. Jeppe var meget optaget af gederne.
17/6 Jeppe legede med Oliver og cyklede hjem sammen med ham og mor. Signe Marie var ude i Annisse for at sy kjole og lave taske med farmor. Far var til grundejergeneralforsamling i Petras hus.
16/6 Jeppe var til spejder og Signe Marie blev hjemme og hyggede med os andre. Far og Jeppe spille swumpignon kort.
15/6 Far var til møde i Odense. Jeppe legede med Martin, og mor hentede Signe Marie i Annisse og hyggede hjemme.
14/6 Vi var alle til engfest. Der var loppemarked og hoppeborg, og Signe Marie havde lavet forhindringsbane og jeppe en fin plade, hvor der var malet figurer på. Så skulle man sætte hovedet ind og andre kastede med våde svampe efter een. Jeppe og mor var til overnatning med 1.a. hos Simon, og far og Signe Marie til engfest indtil kl 16.30. Så var alle signe Maries venner gået, og vi tog hjem og lavede skvalderkål- og mælkebøttesalat, og så grillede vi sammen med  farmor og farfar. Signe Marie sov ude hos dem. Jeppe og mor var på løb, gættede film og lande og blade og hyggede og snag til sent om natten omkring bålet.
13/6 Far og Jeppe cyklede ud med Signe Maries taske. 4.a. kom til skolen ved 9-tiden. Jeppe havde besøg af Martin og vi grillede. Om aftenen hyggede vi med Disneyshow.Så blev Martin hentet. Mor var til sommerfest på  arbejdet
12/6 Vi cyklede til skole og sov i telt om aftenen. Signe Marie var til overnatning hos sin lærer, Ole, med klassen. De sov i bivuak og kørte med traktor.
11/6 Onsdagen gik med spil - vi var nede i byen alle sammen for at Signe Marie og mor kunne kigge på tøj
10/6 Signe Marie var ude hos farmor og sy kjole. Jeppe legede med benjamin og cyklede til skole. Vi sov i telt om aftenen
9/6 Børnene var for trætte til at gå til spejder, så vi blev hjemme og hyggede. Vi sov i telt i haven. Jeppe cyklede til og fra skole
8/6 Vi kørte hjem og hyggede med børnene i haven. vi sov i telt i haven
7/6 Lørdag var børnene hos mormor og morfar og nød vejret i haven med bassin og så krummerne om aftenen. Vi voksne  kørte over til Anettes Fødselsdag i Horsens sammen med Lena og nød en dejlig 30 års fødselsdag og ssad ud til sent.
6/6 Familien hyggede om morgenen, OM eftermiddagen var vi ude at sejle i kano ved frederiksdal med Caroline. Vi grillede hos Caroline og var til summernight nede i byen.
5/6 Børnene gik med  mor rundt om slotssøen og spiste paradis-is og mad på torvet. Om aftenen hejste vi telt og sov i det på øverste etage.
4/6 Vi var til børnekulturdage. Signe Marie fulgtes med Ida, og Jeppe fandt sin ida, og de legede sammen. Så fik vi en dejlig middag på terrassen hos Lena, hvor vi også spillede spil. Så kørte vi børnene til Annisse, hvor de skulle overnatte.
3/6 Vi holdt klassefødselsdag for Signe Marie - Spaghetti Fødselsdag. Der var tårnbygning, skulptur lavning, findning af ting i pasta og pasta-snorlavning. Alt foregik i et fantastisk vejr.
2/6 Vi havde travlt med at gøre klar til klasse fødselsdagen. Børnene var til spejder, hvor de arbejdede på en stor tegnet plade til engfesten.
1/6 Vi kørte med Stig og Ditte til Guldbryllup for Ulla og Leif. Børnene legede dejligt med Frederikke, Josefine, Adam og Anna. På vejen ned fik vi en is, og de fik slikposer.
31/5 Rengøringsdag. Om eftermiddagen tog vi ud til Ditte og Stig, og far var sammen med Lena hos Mads til hygge.
30/5 10 års bryllupsdag. Vi fejrede det med boller om morgenen og strandtur med badning i Liseleje om aftenen. Det var sidste skoledag for de første 9.klasser fra Brødeskov. Børnene havde haft en dejlig Slik-dag. Vi spise på Lisestuen og fik is.
29/5 Signe Marie delte turistbrochurer ud med spejderne for at tjene penge til deres tur. Hella var ude til smykkeparty hos Lisbeth og vi andre spillede darts hjemme
28/5 Ditte var hos os og malede på skabsdørene. Børnene var til spil. Far var ude og træne med Nordfolk om aftenen
27/5 Vi hyggede hjemme, og Jeppe havde besøg af Rosa
26/5 Signe Marie var ude at sejle kano med spejderne. Vi planlagde fødselsdag med Signe Marie, Thomas S og Ida. Begge børn var til spejder i regnvejret, Signe Marie var ude at sejle i kano på mølleåen
25/5 Vi tog hjem fra Kursus. Børnene var med Ditte og Stig på Amager naturcenter og legede bla. myrer. Så var de i tivoli og se pantomime og havde turpas.
24/5 Vi var på polskakursus hele weekenden - Drengene løb og badede ved Marienlyst. Vi spiste middag og solbadede ved Karrebæksminde. Børnene legede hos Ditte og Stig og så grandprix og soldaterkammerater i farum om aftenen.
23/5 Vi drog til Marienlyst og var til polskakursus i Næstved. Børnene var hos Ditte og Stig. Signe Marie syede kjole
22/5 Torsdag passede morfar børnene. Far trænede med Nordfolk og Mor var til møde for nye borgere i kommunen.
21/5 vi fik is oppe på terrassen og gik en tur ned til Petras hus, hvor der er kommet nye geder.
20/5 Signe Marie lavede madpakker. Jeppe legede med Rosa
19/5 Farmor hentede Signe Marie. De var i byen og finde stof til en kjole, som de startede på. Signe Marie var til spejder.
18/5 Vi havde besøg af pedalholdet fra Farum folkedansere.
17/5 vi til folkedansekonkurrence i Odense. Jeppe hørte mor alene under lydprøven, og Signe Marie dansede flot. desværre blev de kun nr. 7.
16/5 Jeppe var til fødselsdag hos Christoffer. Signe Marie og mor var i byen.
15/5 Jeppe legede med Rosa
13/5 Vi nøde en dejlig dag i haven og fik lavet en masse
12/5 Far var ud e og kigge på dans
11/5 Jeppe var ude hos sebastian og lege. Der blev ordnet drivhus og lavet ting i haven. Vi grillede med mormor og morfar og bjørg
10/5 Vi var til en dejlig pinseskovtur ved Esrum sø. børnene legede dejligt og der var fodboldkamp, hvor Jeppe og Signe Marie deltog med stor entusiasme.
9/5 vi gjorde rent og fik lavet en masse i haven. Hella vaskede  stole og borde. jeppe havde besøg af Ida.
8/5 vi var ude hos farmor og farfar og lave klar til pinseskovturen. det var dejligt, og vi spiste derude.
7/5 børnene var til spil og mor øvede til eksamen. vi spiste mad på øverste etage. jeppe lavede kage til sin klasse.
6/5 Signe Marie var til dans i Birkerød. De optrådte med showet og mormor og morfar var der. vi andre legede med ringenes herre spillet
5/5 Børnene var til spejder - jeppe lavede musikinstrumenter og Signe Marie blindetur i skoven.
4/5 Hella og børnene kom hjem fra Sverige. De havde leget og cyklet rigtig meget. Vi spiste pizza og Jeppe spillede for første gang med sine figurer fra ringenes herre
3/5 Hella og børnene var på tur til en sø og nød det dejlige vejr.
2/5 Jeppe legede med Ida hele dagen, og om aftenen tog de til Sverige til Henrik og Ninnas sommerhus sammen med alle thunerne.
1/5 Hella og børnene var i svømmehallen med Jacob og Adam og Anne. Alle børnene var med os hjemme og lege
30/4 Far tog til Fuglsø - de andre hyggede hjemme hos mormor og morfar
29/4 Signe Marie var til dans, og far og Jeppe malede figurer
28/4 Jeppe var til spejder. Signe Marie havde "fri"
27/4 ZOO-dag. Hella kørte Ditte og stig til lufthavnen, hentede Signe Marie ved glumsø og spillede til træning. Henrik og Nina var på besøg om eftermiddagen
26/4 Signe Marie var på lejr. Jeppe og Rosa legede hele dagen og var i biografen i Lyngby og så Horton. Om aftenen var Jeppe og mor til legestue i Brønshøj og far i farum.
25/4 Signe Marie tog på lejr. Jeppe hyggede med os andre hjemme med Disneyshow.
24/4 Jeppe legede med  Mira
23/4 Sidste dansegang i Farum. Mor var til spil med børnene.
22/4 signe Marie var til dans. jeppe havde både Mira og rose med hjemme. Mor har knoklet i haven
21/4 Børnene var til spejder. Mor til Yoga Jeppe malede Gimli
20/4 Vi havde en rolig dag hjemme i et dejligt vejr.
19/4 Børnene og og mor var til afslutning i Birkerød
18/4 Hella var med børnene hos Lars og Lisbeth til tobias fødselsdag
17/4 Hella var med børnene til hveder i nr 7.
16/4 Karen tog dans for far. De andre var til spil.
15/4 Signe Marie var til dans i Birkerød. Jeppe passede far.
14/4 Børnene var til spejder. Far var på arbejde, men kunne ikke holde.
13/4
12/4
11/4
10/4
9/4 Far og SIgne er stadig syge.
8/4 Signe Marie var i skole og til dans. Vi andre var sløje
7/4 Vi var stadig syge Signe Marie havde det dog bedre
6/4 Vi var alle syge rigtig voldsomt
5/4 Far var i bjergby og lave dans med Nordfolk. Vi var til fødselsdag hos morfar med en syg signe Marie. Vi fik dejlig mad. Jeppe faldt i søvn inden 8 på spejderlejren
4/4 Jeppe var på piratlejr. Signe Marieblev passet af farmor. Om aftenen passede mormor og morfar. Far og mor var inde og se Virginia Wulf med teaterklubben.
3/4 Signe Marie var syg og var hjemme hele dagen
2/4 Jeppe og Rasmus var nede og male figurer i hobbybutikken og Rasmus var med til violin.
1/4 Vi lavede aprilsnar med  mor - satte alle ure en time frem. Vi lavede grøntsagssuppe. Benjamin var med hjemme. Signe Marie og mor var til dans
31/3 Børnene var til spejder - Jeppe var ude og finde spor - og var nede hos Rosa og lege.
30/3 Signe Marie var til dans i Birkerød, far til dans i Farum og jeppe med mor hos mormor og morfar. Så var der dansetræf.
29/3 Mor og Signe Marie var i Ikea. Signe marie laver om på sit værelse.
28/3 Vi var alle til Phønixkoncert og hjemme hos Jacob og Berit og se X-faktor
27/3 Vi rullede æg på Jægerbakken med 4a
26/3 far var til dans, og de to andre til spil.
25/3 Alm skoledag. Signe Marie var til dans i Birkerød med mor.
24/3 Vi var til Josephine og Viktorias føsdelsdag og lavede cirkus
23/3 Vi var til gudstjeneste i Gadevang med brass Band. Så var vi til frokost i Annisse. far og Signe Marie cyklede begge veje. vi så to Harry Potter film
22/3 Signe Marie og mor var i byen. Vi andre hyggede med højtlæsning. Der blev hygget hele aftenen.
21/3 Vi var ude hos lars og Lisbeth til aften. Der blev ryddet op om formiddagen
2073 Vi var i Gilleleje og gå tur. Vi spiste frisk fisk på havnen. vi var nede og bowle om aftenen i Hillerød
1973 Tara var på besøg hele dagen. Vi nød haven og kælkede meget. om eftermiddagen lavede vi bål med skumfiduser.
1873 Børnene havde mormor og morfar dag. Morfar og Jeppe var på orlogsmuseet og mormor i byen med Signe Marie. Sammen så de templeriddernes skat. Vi spiste alle fondue sammen med farmor og farfar om aftenen.
17/3 Vi hyggede hjemme. Jeppe købte et ringenes herre strategispil og arbejde koncentreret på det hele eftermiddagen.
16/3 Vi var til påskefrokost i Annisse med hele familien. Det var meget hyggeligt og Stig klarede det flot. Jeppe og lasse spillede en masse fodbold (og så blev der selvfølgelig lavet reder.)
15/3 Vi hyggede dejligt hjemme. Det var en dag med rengøring, leg og hygge.
14/3 Rigtig fredagshygge hjemme.
13/3 Begge børn er syge
12/3 Begge børn var syge - far var hjemme med dem.
11/3 Signe Marie og mor var til dans - Jeppe legede dejligt med Rosa
10/3 Børnene var til spejder - Vi spillede upwords med begge børn - Hella var ind og være sammen med Pernille og Mette.
9/3 far hentede Jeppe i spejderlejren, var inde hos farfar og så hyggede vi hjemme med film. Signe marie var hele dagen hos Ida. Om aftenen gik vi alle tidligt i seng.
8/3 Jeppe lavede en masse Robin Hood aktiviteter. signe Marie cykelde til byen med mor - far var inde hos Farfar og løb hjem. vi tre spiste på hotel Hillerød og Signe Marie var til svømmefest med klubben, mens vi andre var inde og se "magic of the dance". Jeppe var til festaften.
7/3 Farmor hyggede med børnene om morgenen og kørte med Hella ind. jeppe tog på pspejderlejr og Hella var med begge børn på sygehuset. Far var dder senere. farmor og far var i det nye skuespilhus og se hamlet. farmor overnattede hos os. Jeppe var til robin hoodaften ved bålet.
6/3 Vi hyggede sammen., Mor var nede i byen og købe regntøj og gummistøvler til børnene. Mor var til samtale om jeppe i SFO/skole. det gik rigtig flot. Far var til årsmøde i Horsens. Farfar belv indlagt og farmor sov hos os.
5/3 Børnene var til spil. Jeppe var med Rasmus og Viktor ned og male ringenes herre og warhammer i legestøjsbutikken på Hostrupsvej. Far var  til dans om aftenen.
4/3 Far hentede Jeppe på skolen og så den fine bondegård. Signe Marie og Jeppe var til dans i Birkerød. Jeppe dansede med og fik lov til at komme og være med.
3/3 Jeppe var til spejder og Signe Marie fulgtes ned med Ida.
2/3 Signe Marie hyggede sig inde hos tara. Far hentede. Signe Marie. jeppe legede nede hos Rosa med ringen spillet. Vi var ude og samle ind for folkekirkens nødhjælp.
1/3 Signe Marie var  inde hos Tara. Farlavede kursus for nordfolk. Jeppe og mor gik ind tilbyen vi så film om aftenen.
29/2 Vi hyggede hjemme efter at have været i byen
28/2 Rosa var med Jeppe hjemme og lege.
27/2 Farmor hentede Signe Marie ved spil på byskolen og børnene var til spil
26/2 Signe Marie var til dans i BIrkerød. Bjørg kørte hende hjem. Mor var inde hos Pernille.
25/2 Børnene var til spejder og Jeppes hold var på løb
24/2 Signe Marie dansede i Birkerød, og vi var til Bjørgs fødselsdag på Ganløsevej om hele eftermiddagen
23/2 Vi var ude hos Jacob og Berit med Henrik Nina om aftenen.
22/2 Signe Marie sover hos Camilla. Jeppe og mor var i byen sammen og købe Athur og minimoyserne, som vi så om aftenen.
21/2 Signe Marie var med farmor hjemme og male. Jeppe var til fødselsdag hos Martin og Viktor. Mor og far arbejdede længe
20/2 Jeppe var i byen med mor og købe gaver. Signe Marie ov far gik en tur i skoven. Mor var på skole
19/2 Signe Marie var til dans med mor.
18/2 Vi hyggede hjemme. Børnene var trætte efter vinterferien. Mor arbejdede hele aftenen.
17/2 Mor var i Farum og hjælpe med ophængning. Signe Marie og Jeppe var i svømmehallen til Mikkels fødselsdag og så spillede vi flunkespil og var i Farum og spise sammen med Bjørg.
16/2 mor og Signe Marie syede på pude det meste af dagen. jeppe spillede Wii og hyggede. Om aftenen hyggede vi med lækker mad og TV.
15/2 Caroline og Signe Marie legede dejligt hele dagen. De lavede kartoffelsuppe udenfor og vi spiste det sammen med Magnus og Ditte og Stig. Om aftenen var det Disneyshow og hygge med Harry Potter film.
14/2 Jeppe var i svømmehallen med Rosa, og vi andre cyklede en lang tur imens. vi gik i slotshven og til klatretræet med Caroline og Mikkel og spise derinde. Caroline tog med hjem og overnattede
13/2 Tara og Signe Marie legede hele dagen. Mor var i skole. Om morgenen var Jeppe med meget længe. Vi var på Frederiksborg slot og se "fabeldyr". Hjemme lavede pigerne kage til middagen. Omeftermiddagen lavede vi bål i haven og ristede skumfiduser og lavede popcorn. Magnus og Rosa var på besøg. Jelena og Zorin kom til middag.
12/2 Jeppe var sløj om morgenen, så vi pakkede tidligt og kørte ind til Ikea, hvor der blev købt stof til Signe Marie. Hjemme spiste vi køtbullar og hentede Tara. Pigerne så en film, efter Jeppe var gået i seng.
11/2 Vi gik en dejlig lang tur hele vejen til Gustavsfors og fredriksfors, hvor vi alle 3 steder var ovre på den anden side. Vi spiste frokost ved Gustavsfors. Hjemme fik vi en dejlig, solbeskinnet eftermiddag og far og børnene gik en lang tur med Signe Marie som fører, vi fik en skøn saunatur og den obligatoriske løbetur. vi læste harry Potter færdig.
10/2 Vi var på tur til Taxås Klint og gik begge ture rundt, og om aftenen blev der spillet trivial pursuit og andre spil-
9/2 Jeppe var sløj, men vi gik alligevel en god tur omkring den flækkede sten og troldmandshøjen og lavede bål og spiste pølser og snobrød, som var lavet over det.
8/2 Vi hentede mor, legede i sundhedscenteret og drog til Sverige, hvor vi stoppede i City Gross og flødebolle butikken
7/2 Vi holdt fastelavn for vejen. Vi var ca. 40, og vi slog katten af tønden kl 17. Signe Marie blev kattekonge. Vi spiste medbragt mad (mest buffet) i stuen.
6/2 Jeppe havde kamp med Kasper i skolen. Lærke var på besøg om eftermiddagen. De blev tegnet/indrettet en masse med masser af fladskærme.
5/2 Fastelavn til spejder. Signe Marie havde almindelig spejder.
4/2 Fastelavn på Mellemvej og I Birkerød (mor spillede) Jeppe blev kattekonge.
3/2 Fastelavnsfest i Farum. Mor var ude og handle om formiddagen. Børnene så TV- og legede dejligt sammen
2/2 Fastelavn på skolen. Jeppe var Harry Potter og Signe Marie gl dame. Fredagshygge - Far faldt i søvn inden varm på is.
1/2 Far var meget træt og sov hele eftermiddagen/aftenen, da han kom hjem fra lærermøde
30/1 fars fødselsdag. Farmor og farfar og Adam og erik og Lene var på besøg. Far vil dans om aftenen.
29/1 Signe og mor tog til dans. Jeppe havde besøg af Ida hele eftermiddagen
28/1 Børnene var til spejder - og vi var alle trætte
27/1 Vi spiste brunch sammen og tog afsted som de sidste. Vi drak kaffe med Lene og Erik ved storebælt og se Herrene vinde EM i håndbold.
26/1 Vi var til Lene 60 års fest på Brandbjerg.  Jeppe var syg om natten. Vi mødtes ved Vejle og spiste frokost med Lena og Erik.Vi lavede dans og Hella og Bjørg var toastmastere. Det blev en herlig fest. Jeppe legede dejligt med Viktor og Signe Marie og Tara nød samværet.
26/1 Hella og Signe Marie var i byen og hygge-handle. Vi så Disneyshow og X-faktor
24/1 Benjamin var hjemme og lege med Jeppe og spise med.
23/1 Far var til dans i farum. Mads var hjemme hos os og spise.
23/1 Vi var til 60 års jubilæum i Birkerød. Jeppe dansede med på holdet med josefine. vi spise derude og dansede med Henrik og Nina i flere kvadrilledanse. far var til møde i Farum.
22/1 mor arbejdede til sent, og børnene var til spejder. Jeppe havde Rosa med hjemme at lege. Signe Marie var hjemme.
21/1 Jeppe var til fødselsdag hos Rasmus og Signe Marie var i svømmehallen med Caroline, og de legede videre hjemme hos os.
20/1 Signe Marie blev hentet fra træf, og vi var til Elisabeths fødselsdag i Jonstrup.
19/1 Signe Marie var til ministævne i Birkerød, hvor mor spilllede til. Jeppe og far var til dansetræf i Farum, hvor der blev danset en masse og sunget en masse.
18/1 Far var til åbent hus på skolen og kom sent hjem. Signe Marie havde Kathrine på besøg. Jeppe legede med både Mira og Rosa, så der var fart på.
17/1 Begge børn var til spil, og far var til dans - han trænede ½ time længere.
15/1 Hella og Signe Marie var til dans og nød det meget.
14/1 Børnene kom hjem kl 18.45 og så var der stor gensynsglæde og flæskesteg som vor mor laver den.
13/1 Børnene nød dagen og vi andre ligeså. Der blev arbejdet hårdt af alle
12/1 Børnene var på Brtiish Museum og greenwich og vi voksne arbejdede og så "arn"
11/1 Børnene rejser med morfar og mormor til London. Far og mor kørte ind og var på broadway og spise og på arbejdermuseet og se pH
10/1 Far var syg. Mor var i Næstved til møde
9/1 far var syg. berit afløste i Farum. Hella var i biiografen med Studiekammeraterne
8/1 Signe Marie var til dans
7/1 Børnene var til spejder igen. Det var dejligt
6/1 far var syg, og børnene og mor var i Annisse
5/1 Det blev isslag, og vi var ikke i Annisse til helligtrekonger. Sofie var her og pigerne lavede suppe
4/1 Mor og Jeppe var nede for at bytte spillet og vi hyggede dejligt om aftenen med Disneyshow
3/1 Første skoledag. v var alle trætte, da vi kom hjem
2/1 Ditte og Stig var her. Signe Marie og Ditte var i Ikea, mens Jeppe og farfar spillede troldmandsskak og læste Harry Potter. Vi spiste frokost sammen, og så kørte de ud til Annisse, og de afleverede dem ved 18 tiden. hella var inde og arbejde, far arbejdede hjemme.
1/1 Vi hyggede med brunch -(masser af pandekager) og kig rundt om sortedam. Så blev der lavet drinks om aftenen.